წყვილებში გავეცანით ერთმანეთის საპროექტო თემის კითხვებს ,ინტერნეტი როგორც საძიებო ისე საკომუნიკაციო საშუალება ,ერთმანეთის ბლოგების დათვალიერება და კომენტარების გაკეთება მოსწავლის ნამუშევრის ნიმუშების გაცნობა და დავალება
ვიმუშავეთ წყვილებში , კომენტარი გავუკეთეთ მოსწავლის პრეზენტაციებს, ერთ მანეთის ბლოგებზე. ,გავიარეთ დიფერენცირებული სწავლების კითხვარი ,შეფასების სტრატეგიებში განვიხილეთ თვითრეგულირების განვითარების უნარი ბოლოს გადავხედეთ პროექტის გეგმებს და მივიღეთ დავალებები
ვისაუბრეთ ფასილიტაციაზე ,გავეცანით საგანმანათლებლო ტექნოლოგიურ სტანდარტებს ,განვიხილეთ სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტი პორტფოლიოს ჩეკლისტი ,და პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა სრულვყავით პროექტის გეგმის შაბლონი .
Comments
Post a Comment